German Video Tutorial Series

Hi there,
I made a short video series on YouTube in German, which is still ongoing. In case there are some German speaking guys in here, I hope you enjoy it! Looking forward to your feedback and maybe you got some input for further videos.

German Tutorial series on konni.tv (YouTube Playlist)

Disclaimer: I'm new to this game, too, and I'm happy that Kell (the second voice in my videos) supported me with all my questions.

Comments

• edited March 2018
    Wow, seems you did quite some work already ;)
    I think there was another guy with a german video somewhere in media corner.. are you guys all playing official or divided into Roleplaying folks and casual gamers?

Maybe you should be careful with UO2, since EA still has all the rights to it, but good advertisement.
    Not sure how many videos you make, I did just try the one that said "basics".. maybe some more moving around and showing basic things throughout the world map might catch even more attention.
  • konnikonni Germany
    Hey there, in Basics with talk a lot about the common things and differences with UO. The other parts are more active :)
  • Hi Konni,

finde die Videos echt gut.
    Angenehm zu hören und informativ fürs erste.
    Wäre super, wenn ihr das weiter macht.
    Gibt es diesen Server von Kell schon unter den Community Servern?
    Wie als Kommentar unterm letzten Video würde ich mir ein Video zu Schatzsuchen wünschen und Infos zu guten Kombi's bzw. was man beachten sollte, ob es besser ist reine Harvester und Crafter zu machen, was gute Builds sind für verschiedene Aufgaben.
    Danke, hf Stun
  • plz, someone translate all the tutorials, I couldn't find any tutorial in english so far....

@active is the only one but it's kind outdated.
  • Hi your work inspired me mostly to buy the game! Thanks for that.
  • Super, vielen Dank dafür! Eine Frage am Rande: Auf was für einem PC spielst du? Bei mir ruckelt das Spiel doch etwas und ich war überrascht, wie gut es aussieht, wenn es flüssig läuft :)
  • TawarTawar Germany
    edited December 2018
    Danke für die Videos. Dadurch bin ich überhaupt erst auf das Spiel gekommen. Ich bin noch nicht komplett durch, hoffe aber dass sich noch das eine oder andere Fragezeichen auflösen wird.
Sign In or Register to comment.